GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jul 16, 2013

PELANCARAN TABUNG IHYA' RAMADHAN 2013 SKKK1

"MENGGEMILANGKAN AKADEMIK" 

16 JULAI 2013 - SK KUBANG KERIAN 1



 

Pelancaran tabung Ihya' Ramadhan 2013 SKKK1  telah diadakan dengan rasminya pada perhimpunan pagi Ahad. Semua warga SKKK1 di alu-alukan untuk menghulurkan sumbangan untuk dikumpulkan dan akan diagihkan kepada anak-anak SKKK1 yang layak pada akhir bulan Ramadhan nanti. 

Ramadhan adalah bulan yang Allah janjikan kepada seluruh umat untuk mendapat pahala yang berlipat ganda. Justeru itu, program ini dirancang dan dilaksanakan dengan tujuan untuk mendapatkan keredhaan Allah dan memohon agar ibadah yang dilakukan mendapat ganjaran pahala dari Allah, serta dapat memberikan penghayatan dan pengajaran dalam penghayatan Ramadhan.
Harapan dan doa semua usaha yang baik akan diberkati oleh Allah SWT.Insyallah

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.