GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jul 18, 2013

LARANGAN MENGHAMPIRI KAWASAN POKOK TUMBANG

"MENGGEMILANGKAN AKADEMIK" 

18 JULAI, 2013 - SK KUBANG KERIAN1







Ribut kuat yang melanda Kota Bharu antara jam 4.30 - 5.00 petang semalam telah menumbangkan sepohon pokok besar di kawasan sekolah berhampiran bangunan Makmal Komputer SKKK1, Pra Sekolah dan kelas murid tahun 2. 

Sehubungan dengan itu semua murid SKKK1 adalah DILARANG menghampiri kawasan tersebut untuk mengelakkan sebarang kejadian yang tidak diingini. Kerja-kerja pembersihan sedang giat dijalankan pada hari ini. Akibat daripada bencana alam tersebut pagar Pra Sekolah, peralatan permainan Pra Sekolah, bumbung dapur kelas Pra Mawar dan bumbung Makmal Komputer mengalami kerosakan. Manakala makmal komputer tingkat atas turut bocor akibat kerosakan pada bumbung bahagiam tepi bangunan tersebut.

Semua warga sekolah adalah diharapkan agar dapat mengawal murid  SKKK1 supaya tidak menghampiri kawasan tersebut.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.