GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 30, 2012

SKKK1 SEJENAK BERSAMA MUNCHY'S

"Menggemilangkan Akademik"

30 OKTOBER, 2012 - SK. KUBANG KERIAN 1





Murid-murid tahun 1, 2, 3 dan 4 SKKK 1 berpeluang bersama kakitangan MUNCHY'S dalam usaha mempromosi produk terbaru MUNCHY'S. Dalam program ini murid-murid di tayangkan cerita pendek kanak-kanak, teka-teki dan beberapa fakta berunsur pemikiran kreatif dan kesihatan (Nutri Munch). Pada akhir program sejenak bersama MUNCHY'S ini murid-murid diberikan cenderahati biskut MUNCHY'S. Antara fakta menarik dalam program pada hari ini ialah :-

Fakta Kalsium - 99% kalsium dalam makanan yang dimakan diserap ke dalam tulang. Kalsium membantu tubuh membina tulang yang kuat dan sihat
Fakta Vitamin B - Vitamin B membantu melepaskan tenaga dalam makanan, namun ia tidak dapat disimpan dalam tubuh dan perlu kerap ditambah. 

Guru Besar SKKK 1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh mewakili pihak sekolah mengucapkan terima kasih kepada pihak pengurusan MUNCHY'S di atas kesudian membuat program bersama murid-murid SKKK 1 pada hari ini.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.