GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 3, 2012

KEJOHANAN TENIS LUAR MUSIM

"Menggemilangkan Akademik"




3 OKTOBER, 2012 - SK KUBANG KERIAN 1 Kejohanan Tenis Luar Musim Anjuran IPGKB, PTK & MSSK telah diadakan pada 28 - 29 sept 2012 yang lepas bertempat di gelanggang tenis Institut Perguruan Malaysia, Kampus Kota Bharu. SK. Kubang Kerian 1 telah menghantar seramai 4 orang peserta, 2 orang peserta bagi kategori umur 12 tahun iaitu adik Nurizaty Wahyuni dari kelas  6 Caring dan adik  Nuhammad Haikal dari kelas 5 Kind bagi acara lelaki bawah 10 tahun. Manakala 2 org peserta lagi iaitu adik Ahmad Najmi Imran dari kelas 2 Caring dan adik Muhammad Hazim dari kelas 2 Kind. 
Nurizaty Wahyuni telah mendapat tempat ke 3 bagi acara perseorangan 12 tahun perempuan dan naib johan bagi acara berpasangan 12 tahun perempuan. Penyampaian hadiah telah disampaikan oleh pengarah IPGKB Tn. Hj. Hashim b. Deraman dan Pengerusi Teknik Tenis MSSM En Azmi  b. Awang. Sehubungan dengan itu semua warga sekolah mengucapkan tahniah dan syabas kepada semua peserta yang telah menyertai pertandingan tersebut. Semoga bakat yang ada akan dapat di serlahkan kehebatannya pada masa akan datang. Insyallah.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.