GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 30, 2012

MAJLIS GRADUASI PRASEKOLAH 2012

"Menggemilangkan Akademik"



30 OKTOBER, 2012 - SK KUBANG KERIAN 1

Majlis Graduasi murid-murid PraSekolah SKKK1 (Pra Sekolah Mawar, Pra Sekolah Melor dan Pra Integrasi Pendidikan Khas) telah diadakan dengan jayanya pada hari ini bermula jam 10.00 pagi bertempat di Anjung Bestari SKKK 1. Majlis Graduasi pada hari ini telah dirasmikan oleh YDP PIBG SK. Kubang Kerian 1, Tn. Abdul Halim @ Yunus b. Tahir. Guru Besar SKKK 1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh dalam ucapan ringkasnya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua guru dan kakitangan yang terlibat dalam menjayakan majlis pada hari ini dan terima kasih juga kepada para ibu bapa yang sudi meluangkan masa bersama dalam majlis pada hari ini. Beberapa acara persembahan menarik telah diadakan pada hari ini, antaranya persembahan bacaan sajak oleh murid Prasekoah Mawar, persembahan Koir oleh Prasekolah Melor dan Nyanyian oleh oleh Prasekolah Integrasi Pkhas.

Senarai Anugerah Cemerlang Prasekolah Sesi 2012

Prasekolah Mawar

Anugerah Cemerlang 2012
1. Adik Aiman Danial b. Rizauden
2. Adik Tg. Nur Aida bt. Tg. Kamaruddin

Kehadiran Terbaik 2012 - adik Arieyniatul Afiefah bt. Mohammad Khaiful Nizam 

Prasekolah Melor

Anugerah Cemerlang 2012
1. Adik Mhamad Afiq Affandy b. Azlan
2. Adik Nurdhiyaa bt. Awang

Kehadiran Terbaik 2012 - adik Nur Anis Aria bt. Mohd Halim

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.