GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 14, 2012

MYKID SOCCER PERINGKAT ZON TIMUR

"Menggemilangkan Akademik"



14 OKTOBER, 2012 - SK KUBANG KERIAN 1

Syabas dan tahniah diucapkan kepada wakil pasukan bola sepak SKKK 1 (bawah 10 tahun) kerana berjaya merangkul Johan dan tempat ke 3 dalam Pertandingan Mykid Soccer Peringkat Zon Timur Program Pembangunan Bola Sepak Negara yang telah diadakan pada 13 Oktober, 2012 di Padang SK. Sultan Ismail 4, Kota Bharu. SKKK 1 telah menghantar 7 orang murid (2 pasukan) untuk menyertai pertandingan tersebut di bawah bimbingan En. Harizan b. Hamid dan En. Mohd Ruiz b. Ahmed. Majlis penyampai pingat kejohanan telah disempurnakan oleh Penolong Kanan Kokurikulum SKKK1, Tn. Hj. Mohd Hilmi b. Ismail di perkarangan perhimpunan  pagi Ahad. Tn. Guru Besar, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh mengucapkan syabas dan tahniah kepada guru dan murid-murid yang telah bertungus lumus dalam merangkul kejohanan dan tempat ke 3 dalam pertandingan tersebut. Semoga kejayaan yang diperolehi akan menjadi contoh tuladan dan semangat kepada semua murid SK. Kubang Kerian 1 dalam semua pertandingan yang disertai. Insyallah.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.