GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Sep 20, 2018

MAJLIS SOLAT HAJAT PERDANA BERSAMA IBU BAPA

20 SEPTEMBER, 2018 - SK KUBANG KERIAN 1




Majlis solat hajat perdana untuk murid SKKK1 yang akan menduduki UPSR pada minggu hadapan telah diadakan di Surau SK Kubang Kerian 1 pada hari ini 20 September 2018. Majlis sembahyang hajat dan bacaan yassin ini telah dihadiri oleh semua guru dan Ibu bapa murid tahun 6 SKKK1. Majlis pada kali ini mendapat sambutan yang amat baik di kalangan ibu bapa, guru dan masyarakat setempat. Majlis bermula seawal 7.00 malam. Dalam ucapan ringkas, Tn Guru Besar, En Mohd Zaidi bin Yusof mengucapkan terima kasih kepada semua ibu bapa serta guru-guru yang dapat meluangkan masa bersama dalam menjayakan majlis solat hajat dan bacaan Yasin pada malam ini. Semoga kebersamaan dalam setiap program yang diadakan di peringkat sekolah dapat dikekalkan serta dapat diteruskan dimasa akan datang. Insyaallah.


 

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.