GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Aug 6, 2017

PENYAMPAIAN HADIAH KECEMERLANGAN PERCUBAAN UPSR 2017

6 OGOS, 2017 - SK KUBANG KERIAN 1

 Calon  yang mendapat keputusan 6A dalam percubaan UPSR
 
Calon  yang mendapat keputusan 5A dalam percubaan UPSR

Tahniah dan syabas diucapkan kepada semua murid yang telah berjaya mendapat keputusan cemerlang 6A (8 orang) dan 5A (7 orang) dalam peperiksaan percubaan UPSR baru-baru ini. Seluruh warga sekolah mendoakan agar semua calon UPSR 2017 akan mendapat keputusan dan kejayaan cemerlang dalam peperiksaan UPSR yang bakal tiba nanti. Hadiah dan cenderahati telah disampaikan oleh Tn Guru Besar SKKK1, Tn Hj Mohamed bin Che Noh dalam perhimpunan pagi hari ini.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.