GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 4, 2014

MAJLIS GRADUASI PRASEKOLAH 2014

4 NOVEMBER, 2014 - SK KUBANG KERIAN 1

 

 

 

 Majlis Graduasi Prasekolah 2014 peringkat SKKK1 yang melibatkan Pra Sekolah Mawarm Pra Sekolah Melur dan Pra Sekolah Integrasi Pendidikan Khas, telah diadakan dengan jayanya pada hari ini bertempat di Anjung Bestari. 

Dalam ucapan alu-aluan, Tn. Guru Besar Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh mengucapkan sekalung ucapan tahniah dan terima kasih kepada semua ibu bapa yang sudi meluangkan masa bersama-sama pada hari yang penuh bermakna ini buat anak-anak pra sekolah. Beliau juga mengucapkan terima kasih kepada semua guru dan kakitangan yang terlibat secara langsung atau tidak dalam menjayakan majlis pada hari ini. Insyallah jika diberi rezeki yang dilebih pada tahun hadapan, beliau berharap agar majlis seperti hari ini dapat diadakan di hotel atau ditempat-tempat yang lebih istimewa agar majlis dapat dilaksanakan dengan penuh meriah lagi. Insyallah.

Majlis telah dirasmikan oleh YDP PIBG SKKK1, iaitu Tn. Hj. Abdul Halim @ Yunus b. Tahir. Dalam ucapan perasmiannya, beliau amat berharap agar semua ibu bapa sentiasa mngambil berat tentang pelajaran anak-anak semasa berada di rumah. Tidak dilupakan pendidikan agama serta fardu ain janganlah sekali-kali dilupakan atau dipandang remeh oleh ibu bapa. Sesungguhnya kejayaan seseorang anak  bukan hanya perlu ditekankan oleh guru-guru disekolah, malah kerjasama dari ibu bapa dirumah amatlah penting.

Anugerah Pelajar Terbaik 2014 :-
Nik Nur Alisyha Syakila bt. Nik Azmi Badri - Pra Mawar 
Nur Dhia Khasif bt. Mohd Noor Zapdy  - Pra Melor
Mohd Nazieff b. Mohd Yusoff - Pra Integrasi 

Anugerah Kehadiran Terbaik 2014 :-
Ain Batrisyia Ramadhani bt. Mohd Yusaini - Pra Mawar
Nur Aida Farhana bt. Syairul Amree - Pra Melor
Muhammad Amirul Akhwani b.  Nizam - Pra Integrasi

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.