GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 20, 2014

MAJLIS JAMUAN AKHIR TAHUN 2014

"MENGGEMILANGKAN AKADEMIK" 

19 NOVEMBER, 2014 - SK KUBANG KERIAN 1




   



   




 Majlis Jamuan Akhir Tahun Warga SKKK1 telah diadakan dengan penuh meriahnya pada malam ini bertemakan BOLLYWOOD bertempat di Hotel Perdana Kota Bharu Kelantan. Majlis yang penuh meriah itu dimulakan pada jam 8.00 malam dan berakhir pada jam 11.30 malam. Pelbagai aktiviti menarik telah diadakan sepanjang majlis berjalan. Antaranya nyanyian solo oleh guru-guru SKKK1 lelaki dan perempuan termasuk Tn Guru Besar Tn. Hj Mohamed b. Che Noh, persembahan tarian daripada guru-guru perempuan SKKK1 serta 50 cabutan bertuah. Dalam majlis yang sama juga turut diraikan guru-guru yang akan bertukar dan bertugas ditempat baru iaitu Cikgu Rosnanah yang akan bertukar ke Sabah dan Ustaz Shakir yang akan bertukar ke Daerah Pasir Putih. Seluruh warga sekolah mengucapkan tahniah dan selamat memulakan tugas di tempat baru. Semoga pengalaman selama berada di SKKK1 akan sentiasa segar diingatan.

Dalam ucapan ringkasnya, Tn. Guru Besar mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua AJK yang terlibat dengan majlis pada malam ini serta kepada semua guru-guru dan kakitangan SKKK1 yang turut serta dalam majlis pada malam ini. Sokongan dari semua pihak dalam apa jua aktiviti yang diadakan disekolah diiringi dengan ucapan terima kasih. Insyallah panjang umur berjumpa lagi di tahun 2015.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.