GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 5, 2014

MAJLIS KHATAM QURAN DAN MAJLIS JAMUAN KESYUKURAN SKKK1

5 NOVEMBER, 2014 - SK KUBANG KERIAN 1









Majlis Khatam Quran dan Jamuan Kesyukuran SKKK1 untuk tahun 2014 telah diadakan pada hari ini bertempat di Anjung Bestari SKKK1.

Majlis Khatam Quran bermula jam 8.30 pagi dimulai dengan perarakan masuk murid-murid Khatan ke Anjung Bestari. Program diteruskan dengan bacaan ayat suci Al-Quran , ucapan alu-aluan oleh Guru Besar SKKK1 dan seterusnya ucapan dan perasmian oleh Tn. Hj. Mohd Yunus @ Ab Halim b. Tahir. Acara diteruskan dengan persembahan Nasyid oleh kumpulan nasyid SKKK1 dan seterusnya penyampaian sijil serta cenderahati kepada semua murid yang terlibat pada hari ini. Seramai 81 orang murid tahun 6 telah khatam Quran dan terlibat dalam majlis khatam pada hari ini.

Program hari ini diteruskan dengan jamuan kesyukuran sempena kejayaan cemerlang UPSR 2013.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.