GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 17, 2014

MAJLIS SAMBUTAN HARI LAHIR DAN JAMUAN AKHIR TAHUN PERSEKOLAHAN 2014

17 NOVEMBER, 2014 - SK KUBANG KERIAN 1







Majlis jamuan akhir tahun dan persekolahan tahun 2014 Program Pendidikan Khas Integrasi dan Pra Pendidikan Khas telah diadakan dengan jaya dan meriahnya pada 16 November, 2014. Majlis turut diserikan dengan kehadiran Tn. Hj. Nasrudin b. Talib, Ketua Sektor Pendidikan Swasta dan Pendidikan Khas JPN Kelantan. Pada majlis yang sama juga beliau turut merasmikan penggunaan rasmi bangunan PPKI yang baru. Dalam ucapan ringkasnya beliau mengucapkan terima kasih kerana sudi menjemput beliau dalam majlis yang penuh meriah ini dan seterusnya beliau bersama guru besar SKKK1 serta murid-murid PPKI memotong kek harijadi sebagai simbolik sambutan hari lahir murid PPKI dan Pra Integrasi tahun 2014. Insyallah panjang umur jumpa lagi di tahun hadapan.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.