GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 30, 2014

30 OKTOBER, 2014 - SK KUBANG KERIAN 1







Jamuan Perdana Murid Tahun 6 SKKK1 telah diadakan dengan meriahnya pada tengahari ini bertempat di TnAnjung Bestari SKKK1. Majlis tersebut telah dirasmikan oleh Tn. Guru Besar SKKK1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh. Dalam ucapan ringkasnya, beliau sempat berpesan dan menasihati semua murid tahun 6 agar sentiasa menjaga nama baik sekolah, diri sendiri dan juga keluarga walau dimana sahaja berada. Melangkah masuk ke tingkatan 1 merupakan satu alam dan suasana baru bagi semua murid dan begitu banyak cabaran dan dugaan bakal menanti. Oleh itu beliau meminta semua murid agar dapat menggunakan semua ilmu yang telah diperolehi semasa di sekolah rendah selama 6 tahun dengan sebaik-baiknya. Agar semua dugaan serta cabaran dapat diatasi secara bijaksana. Insyallah. 

Dalam majlis yang sama juga turut disampaikan hadiah cenderahati kenang-kenangan kepada semua ustaz yang terlibat dalam Program Pemantapan Ibadah (murid tahun 6) pada minggu lepas. . Seterusnya Tn. Guru Besar berharap agar semua murid dapat hadir pada 26hb November 2014 ke sekolah kerana tarikh peperiksaan UPSR akan diumumkan pada hari tersebut. Oleh itu beliau berharap agar semua murid SKKK1 akan mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPSR. Insyallah.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.