GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Oct 20, 2014

KEJOHANAN TENIS LUAR MUSIM MSSSK 2014

20 OKTOBER, 2014 - SK KUBANG KERIAN 1


Kejohanan Tenis Luar Musim Majlis Sukan Sekolah-Sekolah Kelantan 2014 yang dianjurkan oleh Unit Sukan JPN Kelantan telah berlangsung pada 18 hingga 20 Oktober 2014 bertempat di Gelanggang Tenis MSSK, Gelanggang Tenis USM, Gelanggang Tenis IPGKB, Gelanggang Tenis JKR dan Gelanggang Tenis KGCC. Ketagori yang dipertandingkan ialah Bawah Umur 11 Tahun ( L/P ), Bawah Umur 14 Tahun ( L/P ) dan Bawah Umur 16 Tahun    ( L/P ).

SKKK1 telah menghantar seramai 4 orang pemain kategori Bawah Umur 11 Tahun Lelaki dan 2 orang Bawah Umur 11 Tahun Perempuan. Seorang murid SKKK1 iaitu Ahmad Najmi Bin Ahmad Imran dari Kelas 4 Cekal telah berjaya mendapat tempat ke 3 ( Sijil Gangsa ) dalam katagori Bawah Umur 11 Tahun ( L ) bagi acara perseorangan. Beliau telah berjaya membawa pulang hadiah berupa sijil dan madle. Majlis penyampaian hadiah telah di sempurkan oleh Pengerusi Teknik Tenis MSS Kelantan iaitu En. Amiruddin Sham. Dengan kejayaan ini adik Ahmad Najmi akan mewakili Kelantan ke Kejohanan Tenis Remaja Kebangsaan 2014 yang dijadualkan pada bulan November 2014 di Perlis dan Langkawi.
Semoga adik Ahmad Najmi akan terus menjaya dan mengharumkan nama SKKK1

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.