GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Mar 27, 2011

KEJOHANAN OLAHRAGA PERINGKAT QIT KOTA JEMBAL 2011

"Menggemilangkan Akademik"


 Satu kejohanan olahraga peringkat QIT Kota Jembal 2011 telah diadakan pada 9 Mac, 2011 (Rabu) bertempat di Padang SK. Kubang Kerian 3. Semua sekolah di bawah QIT Kota Jembal terlibat dalam pertandingan ini. SK. Kubang Kerian 1 telah menghantar beberapa orang wakil murid untuk menyertai pertandingan tersebut. SKKK 1 telah merangkul johan dalam pertandingan 200M (L), 80M berpagar (L), 4 x 200M (L), naib johan dalam acara Lompat Tinggi (L), 100M (L), 4 x 100M (L), 4 x 200M (P) dan lontar peluru (P) dan mendapat tempat ke 3 dalam acara lontar peluru (L). Hadiah serta pingat telah disampaikan oleh Penolong Kanan Kokurikulum, Tn. Hj. Mohamad Hilmi b. Ismail semasa perhimpunan pagi hari ini. Sehubungan dengan itu, Tn. Guru Besar SKKK 1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh  mengucapkan tahniah dan syabas kepada para pemenang serta sama-sama memartabatkan semangat kesukanan  di SKKK 1.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.