GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Mar 21, 2011

ENGLISH WEEK 2011

"Menggemilangkan Akademik"





KUBANG KERIAN - 20 MAC, 201. Pada minggu ini bermula 20hb. Mac, 2011 hingga 26hb. Mac, 2011 merupakan minggu Panitia Bahasa Inggeris di SKKK 1. Pelbagai acara dan program dijalankan sepanjang minggu ini. Minggu Panitia  Bahasa Inggeris SKKK 1 telah dirasmikan oleh Tn. Guru Besar, Tn. Hj. Mohamed b. Che bertempat di Anjung Bestari SKKK 1 pada jam 8.00 pagi ini. Antara acara atau aktiviti yang diadakan sepanjang minggu ini ialah Launching of the English Week by the Headmaster, Colouring Competition (L1 dan L2), Poster Drawing (L2), Jazz Chants (L1 dan L2), Presentation (L1 dan L2), English One Day Camp, Prize Giving and Closing Ceremony. Antara objektif utama minggu Panitia Bahasa Inggeris ini ialah to provide enrichment activities and cultivating interest in the English Language among the pupils of SK. Kubang Kerian 1, to build up the pupil"s proficiency and confidence in the use of the English Language, to promote unity and fellowship among teachers and pupils, to provide effective language learning and opportunities to the use and practice of the language among the pupils and to create a learning and joyful environment through English presentation..

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.