GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 26, 2010

::Temasya Sukan Tahunan 2010 - Hari Ke 2 ::

Sk.Kubang Kerian1-26 Mei 2010 adalah merupakan hari ke dua temasya Sukan Tahunan bagi murid-murid Skkk1.Pada hari ini acara padang bagi murid-murid Prasekolah,Pra integrasi,Pendidikan Khas,murid Tahap 1 telah dipertandingkan di sebelah pagi.Manakala acara-acara padang bagi Tahap 2 dan acara balapan dipertandingkan pada sebelah petang.Sukan tahunan pada kali ini berjalan dengan begitu baik lantaran cuaca yang baik,tidak panas dan tidak pula hujan.Pasukan pancaragam yang diundang khas dari Maktab Sultan Ismail menambahkan kemeriahan majlis temasya sukan tahunan pada kali ini.Pasukan silat tari telah memulai acara penyambut tamu bagi meraikan dif-dif kehormat,disusuli dengan tarian "Cuti-cuti malaysia oleh kumpulan pocho-pocho di bawah pimpinan Puan Nik Masliza Nik Hasssan.
     Keputusan pertandingan adalah seperti di bawah:
 Acara padang dan balapan:
Tempat pertama : Rumah Merah - dengan markah 506
Tempat ke dua    : Rumah Hijau  - dengan markah 438
Tempat ke tiga     : Rumah Biru    - dengan markah 406
Tempat ke empat : Rumah kuning - dengan markah 325.

Pertandingan Perbarisan
Tempat pertama ; Merah
tempat ke dua    : Biru
Tempat ke tiga   : Kuning
Tempat ke empat : Hijau

Pertandingan Khemah
Tempat pertama : Merah
Tempat ke dua   : Kuning
Tempat ke tiga   : Hijau
Tempat ke empat : Biru

Olahragawan Skkk1 pada tahun ini disandang oleh peserta dari Rumah Merah,manakala olahragawati pula disandang oleh peserta dari Rumah Biru.tahniah bagi pasukan yang berjaya dan cuba lagi bagi pasukan yang kurang berjaya.Apa pun sukan adalah pertandingan yang sihat....Jdikan ianya sebagai dorongan untuk bertanding ke arah kebaikan,bukan ke arah permusuhan.....
 Pk Pen Khas sedang menyemak acara yang akan dipertandingkan
Tuan Guru Besar,Puan PK1 dan Ketua Unit Sukan PPd Kota Bharu sedang melawat khemah..
Penyampaian hadiah oleh Pk.Ko Skkk1
kemeriahan sukan tahunan terpancar....
Tuan Guru Besar sedang menyampaikan hadiah kepada pemenang...

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.