GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 23, 2010

"Malaysia Cybergames Festival 2010"

Sk.Kubang kerian1- 23 Mei 2010,Puan PKP sedang memberi talklimat mengenai pertandingan "Malaysia Cybergames Festival 2010"kepada bakal peserta yang terpilih untuk menyertai pertandingan itu yang dianjurkan oleh Multimedia Development Corporation (MDeC) dengan kerjasama Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Kelantan, Jabatan Pelajaran Kelantan, Yayasan Islam Kelantan, PPAK dan beberapa agensi yang berkaitan ICT di negeri ini akan menganjurkan festival permainan komputer berbentuk pendidikan kepada murid-murid sekolah rendah.

Tujuan festival ini antara lain menonjolkan imej positif kepada permainan komputer di kalangan murid sekolah. Selain menikmati keseronokan bermain permainan komputer; murid, guru dan ibu bapa akan diberi pendedahan tentang kebaikan permainan komputer dalam proses pendidikan anak-anak. Maklumat ini penting kepada guru dan ibu bapa dalam memilih permainana komputer yang sesuai dengan murid dan anak-anak mereka.
    Para peserta yang terpilih dikehendaki hadir ke tempat pertandingan bersama ibu atau bapa atau penjaga mereka sendiri demi merealisasikan hasrat kerajaan yang ingin mendedahkan games pendidikan ini kepada para ibubapa.Maklumat mengenai pertandingan ini adalah seperti di bawah:
Pertandingan Malaysia Cybergames Festival 2010
Peringkat Negeri Kelantan

Tarikh : 30 Mei 2010
Pendaftaran : 7.30 pagi
Tempat : BTPN Kelantan


Sekolah yang menjadi JOHAN pertandinganakan mewakili negeri ke Peringkat Kebangsaan pada Og0s 2010..........Dipetik daripada: http://akademik2u.blogspot.com/


 Para peserta sedang mendengar taklimat daripada  PKP,Puan Hjh Wan Rosnani Wan Hamat

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.