GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Mar 25, 2010

::SKKK1 Kekalkan Kejuaraan::

Kubang Kerian,24 Mac 2010-Pasukan Bola Sepak bawah 12 tahun Skkk1 telah menjuarai Kejohanan Bola Sepak QIT Kota Jembal yang telah diadakan di Sekolah Kebangsaan Sultan Ismail 4,Kota Bharu.Sebanyak 12 pasukan yang bertandimg dalam kejohanan ini.Pasukan Bolasepak Skkk1 muncul juara kumpulan setelah menewaskan SK.Banggu 2-0 dan SK.Wakaf Stan,juga 2-0.Skkk1 juga telah menewaskan Sk.Chicha Menyabung 4-0,Sk.Banggu 1-0 pada separuh akhir.Dalam pusingan akhir,Pasukan Skkk1 talah berjaya menewaskan Sk.Mentera dengan jaringan gol sebanyak 2 - 0.Pasukan Skkk1 ini telah dilatih oleh jurulatih yang sudah tidak asing lagi di kalangan kita,Encik Izani B.Mahmood.Selaku juara,Pasukan Skkk1 telah membawa pulang piala pusingan beserta medal dan sijil penyertaan.
       Sehingga kini Skkk1 masih berjaya mengekal kejuaraannya dalam arena bolasepak QIT Kota Jembal.Tuan Guru Besar kami,Tuan Hj.Mohamed B. Che Noh yang tidak ketinggalan menghadiri pertandingan ini melahirkan rasa gembira yang teramat sangat dan  mengucapkan setinggi-tinggi tahniah dan penghargaan kepada Pasukan Bolasepak SKKK1,di bawah pimpinan En.Izani B.Mahmood ini.
       Para pemenang juga telah dihadiahkan dengan wang tunai oleh Tuan Guru Besar Skkk1.Penyampaian hadiah ini telah disempurnakan di tapak perhimpuanan Skkk1."Semoga kejayaan-kejayaan sebegini akan terus dipertahankan oleh para pemain yang secara langsung telah mengharumkan nama sekolah."." Maju Sukan Untuk Negara"
Pasukan Bolasepak Skkk1 bergambar kenangan selepas tamat perlawanan..

Aksi hebat Pasukan Bolasepak SKKK1...
 Para jurulatih yang diketuai oleh En.Izani Mahmood bersama Tuan Guru Besar....asyik menyaksikan perlawanan...
 Peserta telah menerima sumbangan wang tunai daripada Tuan Guru Besar,Hj.Mohamed B. Che Noh

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.