GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Mar 25, 2010

::Program Kecemerlangan Pelajar Tahun 6::

"Menggemilangkan Akademik"
SK.Kubang Kerian 1,25 mac 2010- Satu majlis perjumpaan antara ibubapa murid target UPSR 2010 telah diadakan di Anjung Bestari seawal  jam 8.00 pagi.Majlis ini telah dihadiri oleh ibubapa murid yang mendapat 5A dan 4A dalam UBB1 baru-baru ini.Turut hadir dalam majlis ini ialah YDP PIBG Tuan Hj.Halim @ Yunus B. Tahir.Tidak ketinggalan juga guru-guru Tahun 6 turut menyertai majlis ini.
         Dalam ucapan Guru Besar,Tuan Hj.Mohamed B. Che Noh berharap agar ibubapa selalu mengambil berat terhadap pembelajaran anak-anak mereka.Mereka tidak sepatutnya hanya berharap kepad pihak sekolah sahaja yang menjana kecemerlangan bagi anak-anak mereka.Pihak ibubapa seharusnya berganding bahu dengan pihak sekolah dalam merealisasikan pencapaian cemerlang dalam UPSR nanti.
Tuan Guru Besar  sedang memberi ucapan....Kecemerlangan Pelajar Skkk1
Barisan guru Tahun 6
Antara ibubapa murid Tahun 6 yang hadir

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.