GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 18, 2016

SAMBUTAN HARI GURU 2016

18 MEI, 2016 - SK KUBANG KERIAN 1

Sambutan hari guru peringkat sekolah tahun 2016 telah diadakan dengan jayanya pada hari ini bermula jam 7.45 pagi - 1.15 tgh. Pelbagai acara menarik telah diadakan sepanjang sambutan berlangsung. Antaranya aktiviti senamrobik disertai oleh semua warga sekolah, acara sukaneka  untuk guru lelaki dan guru perempuan, persembahan guru perempuan, persembahan guru Fardu Ain, persembahan dikir barat guru lelaki dan persembahan khas oleh murid-murid tahun 6. 

Seterusnya guru besar SKKK1 memotong pulut kuning dan menyuapkan pulut kuning kepada ketua murid mewakili semua murid-murid SKKK1. Dalam majlis yang sama juga turut diraikan guru-guru SKKK1 yang telah bertukar pada awal tahun ini. Penyampain hadiah dan cenderahati kepada semua guru yang diraikan telah disampaikan oleh Tn. Guru Besar SKKK1, Tn. Hj. Mohamed bin Che Noh.


 




No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.