GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 3, 2016

CORETAN PAGI ISNIN DI SK KUBANG KERIAN1

SK KUBANG KERIAN  1 - 2 MEI 2016

Majlis Perasmian dan Penutupan Bulan Panitia Bahasa Melayu SKKK1 telah diadakan dengan penuh meriah pada pagi ini di tapak perhimpunan pagi. Majlis dimulakan di awal pagi dengan ucapan alu-aluan dari Pengerusi Panitia Bahasa Melayu iaitu Cikgu Mohd Suhaimi dan seterusnya di susuli dengan upacara perasmian oleh Tn.Guru Besar Hj Mohamed bin Che Noh.Majlis ini juga turut diserikan dengan  persembahan dari murid-murid SKKK1 .Majlis ini juga telah diselang seli dengan penyampaian hadiah semua pertandingan yang telah diadakan sepanjang bulan Panitia Bahasa Melayu. Antara pertandingan yang diadakan sepanjang Bulan Bahasa Melayu ini ialah Pertandingan Mewarna Poster Tahun 1,Pertandingan Kuiz Permainan Bahasa Tahun 2,Pertandingan Kuiz Silang Kata Tahun 3,Pertandingan Bercerita tahap 2 iaitu Tahun 4,5 & 6 dan Pertandingan Bercerita Berintonasi Tahap 1 serta Bacaan Cerpen tahap 2.






 Upacara Perasmian dan Penutup telah disempurnakan oleh Tn Guru Besar SKKK1



Cikgu Suhaimi selaku Ketua Panitia Bahasa Melayu sedang memberi ucapan


  Wakil murid tahap 1 yang memenangi acara pada Bulan Bahasa Melayu




PENYAMPAIAN HADIAH UNTUK MURID PENDIDIKAN KHAS

Perhimpuanan pagi ini juga telah diselitkan dengan Penyampaian hadian dan Sijil untuk  murid pendidikan khas yang telah menyertai acaran Kejohanan Sukan Pendidikan Khas pada minggu lepas Peringkat PPD Kota Bharu.





PENYAMPAIAN SIJIL UNTUK PEMAIN TENIS SEKOLAH 

Kejohanan Tenis Remaja Kebangsaan 2016 pusingan 4 yang diadakan pada 21-24 April 2016 bertempat di Kota Bharu telah  disertai oleh 4 orang murid  SKKK1.Mereka terdiri dari Peserta Perempuan dan Lelaki bawah 10 tahun iaitu adik Najmatul Tahirah dari 4 Cakna, adik Wildan dari 4 Cakna,adik Nazmi dari 6 Cerdik  dan adik Ahmad Najmi dari Kelas 6 Cakna.Di Kejohanan Anjuran Lawn Tennis Association  of Malaysia & camp dan Persatuan Tenis Kelantan ini telah mencipta sejarah dan kenangan manis buat adik Najma Taahirah apabila beliau berjaya merangkul tempat ketiga untuk acara tenis perempuan bawah 10 tahun.Kini adik Najma Tahirah sedang beraksi di Kejohanan Tenis Remaja di Hadyai Thailand.Syabas dan tahniah untuk guru para pemain tenis SKKK1.



Adik Najmatul Tahirah yang berjaya mendapat tempat ketiga dalam kejohanan 
tenis peringkat kebangsaan.




RIANG RIA BERSAMA PAPERMATE DI SKKK1









No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.