GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 3, 2016

BERSAMA HORLICKS DI SKKK1


SK KUBANG KERIAN 1 -  3 MEI 2016

Program bersama Horlicks untuk murid tahun 1 dan 2 telah diadakan di Anjung MCN pada hari ini dengan jayanya.Kempen ini menggunakan pendekatan yang unik bagi menarik minat kanak-kanak di semua peringkat umur .Program ini telah menyedikan platfom untuk kanak-kanak belajar mengenai nutrisi dengan cara yang baru. Program yang berlangsung selama 45 minit ini telah disajikan dengan persembahan yang menarik  menerusi permainan NutriQuest. Diakhir program ini murid-murid dapat menikmati hidangan minuman yang bernutrisi tinggi ini secara percuma.








No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.