GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 11, 2015

MAJLIS PECAH TANAH SURAU AL-FATEH SKKK1

SK KUBANG KERIAN 1 - 11 MEI 2015

Majlis pecah tanah Musalla Al-Fateh secara rasminya berlangsung tepat jam 8.30 pagi diperkarangan surau lama SK Kubang Kerian 1.Majlis dimulai dengan ucapan perasmian oleh Tn.Hj Mohamed bin Che Noh, Guru Besar SKKK1.Antara tetamu yang turut serta pada hari ini ialah Imam Masjid Solihin  dan YDP PIBG. Dalam majlis ini,upacara pecah tanah disempurnakan oleh Tn. Guru Besar serta diikuti oleh Imam Masjid Solihin dan YDP PIBG.

          Musalla Al Fateh akan dibina di atas tapak Musalla lama yang berkeluasan 2500 kps.Kapasiti Jemaah adalah seramai 300 orang. Kos keseluruhan pembinaan Musalla ini dijangka sebanyak RM300000.00. Pembinaan Musalla Al-Fateh akan bermula sebaik saja majlis pecah tanah pada hari ini selesai dan fasa pertama bermula dengan merobohkan musalla lama.












No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.