GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 18, 2011

SELAMAT PULANG WIRA-WIRA SKKK 1

"Menggemilangkan Akademik"


18 MEI, 2011 - Tepat jam 12.15 tgh kesemua peserta Kayuhan Emas SKKK 1 telah selamat sampai di perkarangan SKKK 1. Ketibaan para peserta kayuhan telah disambut dengan meriahnya oleh kesemua warga SKKK 1. Bermula dari Chalet Pantai Sri Nipah para peserta sempat berhenti di SK. Bekelam Bachok dan SK. Gong Dermin  untuk menghilangkan dahaga. Beberapa acara ringkas telah diadakan sempena meraikan ketibaan para peserta. Kumpulan Silat Cekak SKKK 1 telah membuat persembahan sebaik sahaja semua peserta kayuhan bersama pengiring tiba di perkarangan SKKK 1.  Para peserta kayuhan telah diiringi oleh kakitangan Jabatan Pertahanan Awam (JPA), Kelab Kereta Perdana dan Kelab Wish. Semua peserta kayuhan dan pengiring serta warga SKKK 1 dihidangkan dengan sedikit minuman dan jamuan makan tengahari. Keputusan semua aktiviti yang di pertandingkan semasa perkhemahan akan diumumkan esok sempena Sambutan Hari Guru peringkat SKKK 1. Sehubungan dengan itu Tn. Guru Besar SKKK 1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh mengucapkan syabas, tahniah dan terima kasih kepada semua yang telah bekerjasama memberi sumbangan tenaga dan ideal dalam menjayakan aktiviti Kayuhan Emas SKKK 1 2011. Semoga aktiviti ini dapat diteruskan di tahun-tahun yang akan datang.Insyallah

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.