GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 16, 2011

SELAMAT HARI GURU...TERIMA KASIH CIKGU............

"Menggemilangkan Akademik"



16 MEI, 2011 - Sempena Hari Guru pada hari ini ucapan Selamat Hari Guru diucapkan kepada semua guru-guru SKKK 1 khasnya dan semua insan yang bergelar guru walau di mana sahaja berada, dengan ucapan keramat "Terima Kasih Cikgu".....Tema sambutan hari guru pada tahun ini ialah "Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara"... semoga tema tersebut sentiasa tersemat di sanubari semua  guru-guru di Malaysia......SKKK 1 turut membuat sedikit sambutan ringkas pada hari ini di tapak perhimpunan pagi. Aktiviti ringkas ini melibatkan bacaan perutusan Sambutan Hari Guru seta nyanyian Guru Malaysia dari semua guru-guru SKKK 1. Majlis sambutan hari guru peringkat sekolah akan diadakan dengan rasminya pada hari Khamis, 19 Mei, 2011.Insyallah......

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.