GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Sep 2, 2010

::Program Sekolah Angkat OCBC Bank::

 Sk.Kubang Kerian 1-02 September 2010: Pihak bank  OCBC  Bhd telah mengadakan satu program di Skkk1 yang merupakan sekolah angkat bank ini.Program Sekolah Angkat ini adalah inisiatif daripada Bank negara malaysia yang bertujuan untuk membimbing para pelajar tentang mmembuat perancangan kewangan.Pihak Bank Negara Malaysia telah memberi nama-nama sekolah yang dipilih kepada mana-mana pihak bank in untuk menganjurkan program.
    Antara program yang dibuat oleh Bank OCBC Msia Bhd pada hari ini ialah penerangan mengenai institusi bank,peranan,cara-cara mengurus wang dengan betul dan aktiviti mewarna.Program ini merupakan aktiviti tahunan pihak bank sepanjang 2010 ini.Pada tahun 2008,Sk.kubang Kerian 1 telah mengadakan sesi lawatan ke bank ini.Pada tahun ini murid-murid sekolah ini tidak lagi melawat bank,sebaliknya pihak bank pula yang mengadakann lawatan dan programnya di sini.Puan PKP,PK HEM,PK Ko dan Guru Besar sangat berpuashati dengan program yang dianjurkan ini.Murid-murid yang terlibat dalam aktiviti ini telah diberikan hadiah yang berupa buku nota,pen dan risalah-risalah yang berkaitan dengan bank.Para pemenang peraduan melukis juga telah diberikan hadiah.
sesi penerangan mengenai organisasi bank dan pengurusan kewangan...
murid-murid sedang menerima hadiah.....
aktiviti mewarna...peraduan mewarna yang dianjurkan mendapat perhatian para pelajar
pihak kakitangan  Bank OCBC Msia bhd merakam kenangan bersama puan PK Hem dan PKP Skkk1

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.