GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Sep 2, 2010

::Pelajar Istimewa Catat Kejayaan Cemerlang Dalam Ujian Percubaan UPSR::

Sk.Kubang Kerian 1 telah berjaya  menampilkan salah seorang pelajar istimewa( Kurang upaya) mencapai kejayaan yang cemerlang dalam Ujian Percubaan UPSR  yang diadakan pada 16,17 dan 18 Ogos 2010 baru-baru ini.Pelajar yang dimaksudkan ialah Ahmad Faiz b.Ibrahim.Beliau berjaya mendapat 4A dan 1B.
Dengan keadaan dirinya yang hanya menulis menggunakan tangan yang terpaksa diampu dengan mulut dan tidak dapat berjalan,kejayaan ini adalah dianggap kejayaan yang cemerlang oleh Unit Kecemerlangan Akademik Skkk1.Tuan Guru Besar,Hj.Mohamed B.Che Noh dan Puan PKP Puan Wan Rosnani Wan Hamat, menyifatkan kejayaan Adik Ahmad Faiz ini adalah satu hadiah yang istimewa buat Skkk1 dan ibubapanya.Semoga kejayaan dalam ujian percubaan ini akan terus dikekalkan dan lebih cemerlang lagi dalam peperiksaan UPSR nanti.Segunung tahniah dari warga Skkk1 buat Adik Ahmad Faiz b.Ibrahim atas kejayaan ini.Teruskan berusaha dan hadapi segala rintangan dengan penuh ketabahan.Kejayaan ini sudah seharusnya menjadi obor pembakar bagi semua bakal calon UPSR 2010 ini....

 "Sama-sama Gemilangkan Akademik Skkk1"
Kepayahan Ahmad Faiz tidak menjadi halangan untuk berjaya....
Dengan menggunakan mulutnya,Adik Ahmad Faiz memebelek kertas.....
Tangan beliau hanya sebagai pengampu pensel sahaja...beliau menolak pensel dengan menggunakan mulut....
Aksi Adik Faiz semasa menulis....
Kuatkan semangatmu sayang....Kami warga Skkk1 sentiasa bersamamu dan selalu mendoakan kejayaanmu...

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.