GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Sep 1, 2010

::Penggunaan Sistem Punch Card di Skkk1::

Sk.Kubang Kerian 1-01 Sept 2010- Skkk1 telah mencatat sejarah dalam penggunaan rakaman kehadiran dengan penggunaan "Sistem Punch Card" secara rasmi pada hari ini.Dimulakan dengan Tuan Guru Besar,tuan Hj.Mohamed B.Che Noh sebagai pembuka tirai,diikuti dengan puan penolong kanan 1,Puan Hjh Wan Rosnani Bt.Hamat,Penolong kanan Kokurikulum dan Puan PK Hem,diikuti oleh para guru Skkk1.Sistem ini telah beroperasi seawal jam 6.50 pagi.Guru-guru begitu bersemangat untuk mencuba sistem baru ini dengan mendapat bimbingan daripada Tuan Guru Besar dan puan Penolong kanan 1.Budaya kerja dalam pasukan ini sentiasa dipraktikkan di Skkk1 yang sememangnya terkenal dengan semangat kekitaan ini.
       Semoga warga Skkk1 akan sentiasa bekerjasama di bawah satu bumbung,satu naungan dan satu semangat......Satu Kerian Satu cita....."
"Menggemilangkan Akademik dan membudayakan ICT di Kalangan Warga Skkk1".....
GB,Tuan Hj.Mohamed Che Noh membuka tirai punch card,diikuti oleh PKP,Puan Hjh Wan Rosnani Wan Hamat

Puan hjh Wan Rosnani.....memperbetulkan kedudukan kad-kad guru....
Tuan guru besar sedang memerhati PKko,Tn.Hj.Hilmi memasukkan kad....
Guru-guru Skkk1 sedang beratur menunggu giliran.....penuh semangat!!

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.