GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Feb 17, 2010

::Teknik Menjawab Soalan UPSR::

Skkk1 17 Feb 2010-Satu sesi Panduan Menjawab Soalan Science telah diadakan di Anjung Bestari.Majlis ini telah diadakan di bawah kelolaan Unit kecemerlangan Akademik Skkk1.Penceramah undangan adalah En.Shariman B.Sharidan yang merupakan guru pakar Science dari SK.Kem Desa Pahlawan.majlis dimulakan seawal jam 8.00 pagi dengan disertai oleh lebih kurang 221orang bakal calon UPSR.Beliau telah menitipkan pelbagai tips menjawab soalan bagi subjek Science ini.Di samping itu,beliau juga turut memberi dorongan semangat kepada bakal calon UPSR agar sentiasa rajin berusaha dan melihat subjek Science ini sebagai subjek yang senang dan seronok dipelajari.
 
Bakal calon UPSR 2010-asyik mendengar penerangan daripada penceramah 

 
Encik Shariman sedang menitipkan tips menjawab soalan Science

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.