GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jul 2, 2009

**SUKAN GURU-Skkk1 Melangkah Dengan Garang**



SKKK 1 mencatat rekod tanpa kalah dalam perlawanan bola sepak guru-guru daerah Kota Bharu yang berlansung pada 30 jun 2009.

Pasukan bola sepak SKKK1 mula ditubuhkan pada awal tahun 2008.Semenjak penubuhan, pasukan bola sepak SKKK1 selalu terlibat dalam setiap aktiviti bola sepak daerah.Semua peringkat pengurusan dan pemain terdiri dari guru-guru dan kakitangan sekolah tersebut.

Dibawah bimbingan Pengurus dan merangkap jurulatih Tuan Mohd Zani serta dibantu oleh En Razani pasukan bola sepak SKKK1 berjaya memenangi beberapa siri perlawanan bola sepak.Antaranya menundukkan SK Pasir Hor 4-0,mengalahkan SK Pauh 5 dengan 5-1 dan berhempas pulas menundukkan Sk Kedai Buluh dengan jaringan 5-4.

Menurut Guru Besar, Tn Hj Mohamed bin Che Noh yang juga selaku penaung pasukan, aktiviti-aktiviti tersebut telah melahirkan guru-guru dan kakitangan yang cergas dari segi fizikal dan minda.Ia juga dapat mengeratkan lagi hubungan antara guru-guru di SKKK1 dengan guru-guru sekolah di sekitar daerah Kota Bharu..

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.