GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Mar 1, 2017

TAKLIMAT BERSAMA IBUBAPA MURID PPKI DAN BSN

1 MAC 2017 - SK KUBANG KERIAN 1



Majlis taklimat bersama ibubapa murid Program Pendidikan Khas Integrasi Masalah Pembelajaran (PPKI) dan Bank Simpanan Nasional untuk akaun BSN Smart Junior telah diadakan pada hari ini bertempat di Bilik Gerakan SKKK1 bermula jam 10.00 pagi hingga 12.30 tgh. Taklimat ini diadakan bagi menerangkan kepada semua ibu bapa murid PPKI yang telahpun mempunyai akaun simpanan BSN tentang kelebihan dan faedah akaun simpanan BSN Smart Junior yang boleh dinikmati oleh murid-murid dan ibu bapa. Dalam taklimat yang sama juga para ibu bapa di nasihatkan agar menukarkan akaun berdua atau akaun amanah kepada akaun individu atas nama persendirian anak-anak mereka. 

Dengan simpanan sebanyak RM 150.00 sahaja di dalam akaun BSN, seorang murid yang berumur 7 hingga 21 tahun layak untuk menjadi ahli BSN Smart Junior. Banyak keistimewaan yang bakal diperoleh selain perlindungan takaful bernilai sehingga 10 kali ganda nilai simpanan.

Turut hadir dalam majlis tersebut, Pk HEM SKKK1 Pn. Hjh. Norani bt. Abdullah dan PK Pendidikan Khas, En Che Azhar bin Che Ismail.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.