GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Mar 17, 2017

SUKAN TAHUNAN 2017

16 MAC, 2017 - SK KUBANG KERIAN 1















Sukan tahunan 2017 SKKK1 telah diadakan dengan penuh kemeriahan dan jayanya pada 15 dan 16 Mac, 2017 bertempat di Padang MCN SKKK1. Temasya sukan pada tahun ini telah dirasmikan oleh YDP PIBG Tn. Hj. Mohd Yunus @ Halim bin Tahir. Turut hadir memberi sokongan dan memeriahkan kejohanan sukan pada tahun ini ialah Mantan PK Pentadbiran Pn. Hjh Wan Rosnani bt. Wan Hamat (kini telah bersara) dan Mantan PK Kokurikulum Tn. Hj. Mohd Hilmi b. Ismail (kini Guru Besar SK Banggu KB).

Dalam ucapan ringkas alu-aluan Tn Guru Besar mengucapkan terima kasih kepada para tetamu jemputan yang sudi meluangkan masa untuk sama-sama hadir memeriahkan temasya sukan tahunan pada kali ini. Juga ucapan terima kasih ditujukan kepada guru dan seluruh warga SKKK1 di atas kerjasama dan komitmen yang diberikan untuk sama-sama menjayakan temasya sukan pada kali ini. Tanpa kerjasama dari semua pihak tidak mungkin sesuatu aktiviti yang dirancang dapat dilaksanakan dengan penuh jaya. Tahniah dan syabas kepada semua murid kerana terlibat dan mengambil bahagian dalam sukan pada kali ini selaras dengan kehendak Kementerian Pendidikan Malaysia, 1Murid 1Sukan.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.