GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Mar 12, 2017

PENYAMPAIAN HADIAH DAN CENDERAHATI KEJOHANAN BADMINTON

12 MAC, 2017 - SK KUBANG KERIAN 1






Penyampaian hadiah dan cenderahati kepada murid-murid yang telah berjaya merangkul beberapa kejayaan dalam aktiviti yang disertai sepanjang bulan Februari diadakan pada pagi ini di dalam majlis perhimpunan pagi Ahad. Hadiah dan sijil peghargaan telah disampaikan oleh Tn. Guru Besar, Tn. Hj. Mohamed bin Che Noh. Dalam ucapan ringkasnya, beliau mengucapkan tahniah kepada semua murid yang telah berjaya dan menunjukkan sikap bersungguh-sungguh dalam setiap penglibatan yang disertai. Tahniah dan syabas juga buat guru-guru yang telah bertungkus lumus melatih murid-murid untuk menyertai sesuatu pertandingan. 

Tahniah dan syabas diucapkan kepada 4 orang wakil murid yang telah menyertai Pertandingan Kejohanan Badminton Peringkat Majlis Sukan Sekolah-sekolah Daerah (MSSD) Kota Bharu Tahun 2017 Bawah 12 tahun iaitu adik Khairina bt Khairul Azlan (Pingat Gangsa), Firnas b. Khairul Azlan,  Khasnah b. Khairul Azlan dan Muhammad Nazreel Danish b. Khairuddin. Kejonanan tersebut telah diadakan pada 12 - 15 Februari 2017 bertempat di Dewan Wisma Sukan PPD Kota Bharu.

Tahniah dan syabas sekali lagi buat adik Khairina bt Khairul Azlan kerana telah menyertai kejohanan Badminton Bawah 12 tahun peringkat Negeri Kelantan Tahun 2017 yang telah diadakan pada 18 - 21 Februari 2017 bertempat di SM Tengku Indera Petra 1, Gua Musang.




No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.