GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jun 29, 2016

MAJLIS PEMBAHAGIAN WANG ZAKAT 2016






Majlis pembahagian wang zakat daripada Bank Rakyat Cawangan Kubang Kerian telah diadakan pada 27 Jun 2016 bertempat di Bilik Gerakan SKKK1 melibatkan 100 orang murid dari keluarga miskin yang layak. Pembahagian wang zakat ini telah disempurnakan oleh Pengurus Bank Rakyat Cawangan Kubang Kerian. 

Dalam majlis yang sama juga turut disampaikan sumbangan pakaian daripada seorang penderma dan sumbangan wang tunai hasil daripada pungutan derma dari warga SKKK1 turut diagihkan kepada keluarga yang layak. Dalam majlis tersebut Tn. Guru Besar mengucapkan terima kasih kepada semua penyumbang yang telah memberi sumbangan dan menjayakan majlis pada hari ini. Ucapan terima kasih ini mewakili pihak keluarga murid-murid yang terlibat hari ini.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.