GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jun 19, 2016

AKTIVITI PERHIMPUNAN PAGI

"MENGGEMILANGKAN AKADEMIK" 

19 JUN 2016 - SK KUBANG KERIAN 1





Perhimpunan pagi kali ke 2 di bulan Ramadhan ini di telah diadakan dengan jayanya pada pagi ini. Majlis dimulakan dengan penyampaian hadiah kepada murid-murid dalam yang  telah berjaya dalam beberapa kategori. Antaranya penyampaian sijil penghargaan kepada murid-murid yang telah mewakili SKKK1 dalam pertandingan bola sepak bawah 12 tahun  yang telah diadakan sebelum Ramadhan baru-baru ini.

Seterusnya penyampaian wang zakat daripada  Syarikat Jakel kepada anal-anak yatim dan murid-murid miskin SKKK1 yang layak. 

Dalam majlis yang sama juga turut di sampaikan sijil penghargaan dan sedikit cenderahati kepada murid-murid tahun 6 yang telah berjaya memperolehi keputusan cemerlang 6A dalam peperiksaan pertengahan tahun baru-baru ini. Seluruh warga sekolah mengucapkan tahniah dan syabas di atas pencapaian yang cemerlang dan semoga dapat mengekalkan kecemerlangan sehingga peperiksaan UPSR akhir tahun nanti.Insyallah

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.