GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 22, 2014

SELAMAT BERSARA

22 MEI, 2014 : SK KUBANG KERIAN 1


Pada hari ini merupakan hari terakhir bergelar sebagai kakitangan awam bagi dua orang warga SKKK1 yang melabuhkan tirai sebagai penjawat awam pada hari ini kerana bersara wajib. Beliau yang dimaksudkan ialah Pn. Wan Siti Fetimah  bt. Wan Ismail (Pembantu Tadbir) dan Pn. Hjh. Aeina bt. Yaacub (Guru SKKK1). Seluruh warga sekolah mengucapkan selamat bersara, semoga dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang berpanjangan dan dimurahkan rezeki. Sebagai tanda ingatan kenang-kenangan warga SKKK1 telah meraikan persaraan beliau dalam satu majlis yang begitu meriah bertemakan gaya "RETRO". Bagi memeriahkan majlis beberapa orang guru lelaki telah mempersembahkan nyanyian secara solo, berduet dan nyanyian berkumpulan oleh guru-guru perempuan. Tidak ketinggalan, Tn. Guru Besar turut memeriahkannya dengan mempersembahkan sebuah lagu retro. 

  
Pn. Hjh. Aeina (yang dirai) dibawa masuk ke pentas dengan menaiki Moto Vespa

Pn. Hjh. Aeina memulakan kerjaya sebagai seorang pendidik setelah tamat latihan perguruan di Institut Perguruan Melayu Melaka pada tahun 1977 di SK Long Ghaffar selama 12 tahun, bertukar ke SK Kubang Kerian 2 pada tahun 1989 selama 2 tahun, seterusnya ke SK Melor pada tahun 1995 selama 2 tahun dan ke SK Kubang Kerian 1 pada tahun 1998 hingga ke hari ini selama lebih kurang 16 tahun.

Pn. Wan Siti Fetimah (yang dirai) dibawa masuk ke pentas dengan menaiki Moto Vespa

Pn. Wan Sit Fetimah atau lebih sinonim dengan panggilan Kak Wan, telah memulakan tugas sebagai Pembantu Tadbir di Jabatan Kastam dan Eksas Kuala Lumpur pada tahun 1982 - 1983, bertukar ke Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Kuantan selama 10 tahun (1983 - 1991), seterusnya bertukar ke SMK Puteri Saadong Kelantan selama 11 tahun, pada tahun 2003 berpindah ke SK Sultan Ismail 4 dan seterusnya berpindah ke SK Kubang Kerian 1 pada tahun 2004 hingga hari ini.

 Persembahan Nyanyian Dari Kumpulan Guru Perempuan

 
 Guru Besar dan Guru SKKK1 bergaya dengan gaya Retro masing-masing



PK HEM menyarungkan cincin sebagai tanda kenang-kenangan daripada warga SKKK1 untuk kedua-dua warga sekolah yang di rai


Penyampaian hadiah daripada wakil setiap panitia dan badan kebajikan guru

Oleh itu seluruh warga sekolah mengucapkan selamat bersara kepada kedua-dua warga SKKK1, dengan harapan dan doa moga di panjangkan usia, dimurahkan rezeki dan bahagia selamanya. Insyallah.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.