GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 18, 2014

SAMBUTAN HARI GURU SKKK1 2014

18 MEI, 2014 : SK KUBANG KERIAN 1





 Guru Besar SKKK1 turut membuat persembahan dikir barat.

 Guru-guru SKKK1 berpakaian sekolah bertepatan dengan tema 'All School'

 Ibu bapa turut bergambar kenangan .....
menghadiahkan sebiji kek hari guru 'terima kasih cikgu'  kepada warga guru SKKK1.
Pentadbir sekolah memotong kek sambutan hari guru peringkat SKKK1 2014
Sambutan perayaan hari guru peringkat sekolah telah diadakan dengan jayanya pada pagi ini.  Perayaan sambutan hari guru pada tahun ini sungguh meriah sekali dengan tema pakaian semua guru "Old School". Semua guru-guru SKKK1 di hendaklah berpakaian sekolah. Oleh itu suasana menjadi begitu meriah dengan gelak ketawa dari guru-guru yang berpakaian sekolah yang semestinya telah berpuluh atau berbelas tahun meninggalkan alam persekolahan. Kesungguhan, kerjasama serta komitmen yang diberikan oleh semua guru membuatkan aktiviti yang dirancang dapat dilaksanakan dengan teratur dan berjaya dengan begitu meriah. Majlis sambutan dimulakan dengan upacara memotong kek sambutan hari guru oleh semua pentadbir SKKK1 sebagai simbolik bermulanya aktiviti persembahan dari semua guru-guru untuk seluruh warga SKKK1.

Pelbagai acara menarik telah dirancang dan dilaksanakan. Antaranya pertandingan bola sepak bagi guru-guru lelaki, pertandingan futsal bagi guru-guru perempuan, persembahan dikir barat dari guru-guru lelaki dan pelbagai persembahan nyanyian, pertunjukan fesyen, dikir barat dan sebagainya dari kumpulan guru-guru perempuan. Semua guru SKKK1 turut menyanyikan lagu guru malaysia di awal pagi di medan perhimpunan. Sehubungan dengan itu guru besar mewakili murid-murid serta warga SKKK1 dalam ucapan ringkasnya mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru yang mengajar di SKKK1, dengan ucapan terima kasih cikgu.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.