GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 8, 2014

MENYELAMI DUNIA CELIK ISTIMEWA BERSAMA PELAJAR-PELAJAR UiTM

8 MEI, 2014 : SK KUBANG KERIAN 1


 





Satu program khidmat sosial yang dinamakan 'menyelami dunia celik istimewa' bersama pelajar-pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Kampus Kota Bharu telah dijalankan pada hari ini bertempat di PPKI Masalah Pembelajaran SKKK1. Program ini bermula jam 8.00 pagi dan berakhir jam 12.30 tgh, melibatkan semua murid-murid PPKI SKKK1. Program ini dimulakan dengan taklimat ringkas tentang kelas PPKI SKKK1 yang disampaikan oleh Tn. Guru Besar sendiri, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh, disusuli dengan tayangan movie aktiviti-aktiviti kelas PPKI sepanjang tahun, seterusnya pelajar-pelajar UiTM menjalankan aktiviti sukaneka dipadang, jamuan makan, melaksanakan aktiviti pertandingan mewarna, seterusnya rombongan membuat lawatan ke kalas PPKI dan diakhiri dengan penyampaian hadiah serta cenderahati kepada semua murid yang menyertai dalam acara yang di pertandingkan hari ini. 

Dalam ucapan ringkas alu-aluan Tn. Guru Besar mengucapkan selamat datang dan mengalu-alukan kedatangan rombongan daripada UiTM Kampus Kota Bharu ke SKKK1. Beliau juga mengucapkan terima kasih kerana sudi memilih PPKI Masalah Pembelajaran SKKK1untuk menjayakan program khidmat sosial pada hari ini.

Program berakhir dengan penyampaian cenderahati kenang-kenangan  antara UiTM dan PPKI SKKK1.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.