GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Apr 28, 2014

SELAMAT BERSARA

28 April, 2014 : SK Kubang Kerian 1







Bertemu dan berpisah adalah lumrah kehidupan. Setiap adanya permulaan pasti akan ada akhirnya. Pada hari ini seorang lagi warga SKKK1 meninggalkan jawatan bersara wajib dan telah diraikan majlis persaraan dengan begitu meriah sekali bertemakan Arabia. Beliau yang dimaskudkan tidak lain dan tidak bukan, Ustaz Mahamood b. Mat Hassan. Bagi memeriahkan majlis, semua guru serta kakitangan SKKK1 berpakaian jubah hitam bagi perempuan dan jubah putih bagi lelaki. Dalam majlis yang sama turut di adakan persembahan nasyid arab dari kumpulan guru-guru lelaki SKKK1. Tidak ketinggalan turut sama dalam persembahan tersebut ialah Tn. Guru Besar sendiri Tn. Hj. Mohamad b. Che Noh.

Ustaz Mahamood memulakan tugas sebagai guru agama di SKKK1 pada tahun 1994, beliau merupakan seorang yang mudah untuk dibawa berbicara dan berbincang dalam apa juga aktiviti yang diadakan disekolah. Dalam ucapan ringkas, Tn. Guru Besar mengucapkan ribuan terima kasih di atas sokongan serta kerjasama yang diberikan sepanjang berada di sekolah ini. Sesungguhnya beliau telah banyak menyumbangkan kerjasama, keringat peluh dan ideal yang bernas dalam sama-sama merealisasikan pelbagai  aktiviti yang diadakan di sekolah.

Dalam ucapan ringkas beliau, Ustaz Mahamood menyifatkan  bertugas di SKKK1 telah meninggalkan begitu banyak kenangan manis. Beliau begitu selesa bertugas di bawah para pentadbir yang istimewa bagi beliau dan mempunyai rakan-rakan  sejawatan yang begitu mesra seumpama adik beradik. Seterusnya beliau juga memohon berbanyak maaf dan mengucapkan terima kasih kepada seluruh warga sekolah kerana telah bertungkus lumus menjayakan majlis yang begitu meriah pada hari in. Insyallah jika di panjangkan usia berjumpa lagi di lain ketika.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.