GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Sep 8, 2013

AKTIVITI BERSAMA WARGA SKKK1 DI AMBANG PEPERIKSAAN UPSR

"MENGGEMILANGKAN AKADEMIK" 

8 SEPTEMBER, 2013 - SK KUBANG KERIAN 1



Beberapa aktiviti bersama warga SKKK1 telah diadakan di ambang peperiksaan UPSR 2013 bermula petang Khamis, 5 September, 2013 iaitu Solat Hajat Perdana bersama ibu bapa dan warga sekolah SKKK1 memohon keberkatan dan dipermudahkan segala urusan bagi murid-murid yang akan  menduduki peperiksaan UPSR yang akan berlangsung pada Selasa - Khamis(10, 11, 12 September, 2013) minggu ini.

 






Pada pagi ini pula telah diadakan Majlis Restu Ilmu antara murid-murid yang akan menduduki peperiksaan UPSR dengan semua guru-guru SKKK1. Majlis dimulai dengan Solat Hajat di Masjid Sultan Ismail Petra Kubang Kerian, Nyanyian lagu pembakar semangat, ucapan oleh wakil pelajar, ucapan oleh wakil murid, ucapan Guru Besar SKKK1 dan kemuncak Majlis Restu Ilmu ini, Guru Besar dan PK pentadbiran menyuap pulut kuning kepada murid lelaki, manakala wakil PIBG SKKK1, Dr. Sarwani menyuap pulut kuning kepada murid perempuan.

Seluruh warga sekolah mengucapkan SELAMAT MENDUDUKI PEPERIKSAAN DAN SEMOGA BEROLEH KEJAYAAN YANG CEMERLANG....buat semua murid-murid yang akan menduduki peperiksaan UPSR 2013.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.