GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Jun 20, 2013

KARNIVAL KERAJAAN ELEKTRONIK INOVASI KELANTAN 2013

"MENGGEMILANGKAN AKADEMIK" 

20 JUN 2013 - SK KUBANG KERIAN 1

Pn. Hjh. Wan Rosnani bt. Wan Hamat,  Pn. Penolong Kanan 1 SKKK1, En. Che Hamdan b. Hamid dan Pn. Salwa bt. Husin (Guru ICT SKKK1) bergambar bersama 2 orang murid yang menyertai Pertandingan Mewarna sempena Karnival Kerajaan Elektronik & Inovasi Negeri Kelantan 2013





Pn. Hjh. Wan Rosnani bt. Wan Hamat,  Pn. Penolong Kanan 1 SKKK1, En. Che Hamdan b. Hamid dan Pn. Salwa bt. Husin (Guru ICT SKKK1) bergambar bersama 4 orang murid yang menyertai Pertandingan Experimental Project sempena Karnival Kerajaan Elektronik & Inovasi Negeri Kelantan 2013

Pertandingan Experimental Project (4  orang) dan pertandingan mewarna (2 orang) sempena Karnival Kerajaan Elektronik & Inovasi Negeri Kelantan telah diadakan pada 19 Jun, 2013 bertempat di ICT Incubator KB Cyber Plaza Kota Bharu (KB Mall) Kelantan. Seramai 6 orang murid tahun 6 SK Kubang Kerian 1 telah turut sama menyertai 2 pertandingan tersebut yang telah dibimbing oleh guru ICT SKKK1 iaitu En. Che Hamdan b. Hamid dan Pn. Salwa bt. Husin.

Pn. Penolong Kanan 1, Pn. Hjh. Wan Rosnani bt. Wan Hamat mewakili seluruh warga sekolah mengucapkan syabas dan tahniah kepada murid-murid yang telah menyertainya kerana mereka berani mencuba sesuatu yang baru dan semoga pengalaman yang diperolehi ini akan menjadi pengalaman yang amat bermakna pada masa akan datang. Wakil dari SKKK1 mendapat tempat ke 5 daripada 8 buah sekolah yang bertanding, membawa hadiah saguhati RM 100, Hamper dan sijil penyertaan.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.