GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 9, 2013

TAHNIAH 26 ORANG MURID TAHUN 6 MEMPEROLEHI 5A DALAM UBB2

"MENGGEMILANGKAN AKADEMIK" 

9 MEI, 2013 - SK KUBANG KERIAN 1 






Tahniah dan syabas diucapkan kepada kesemua 26 orang murid Tahun 6 SKKK1 kerana telah berjaya memperolehi keputusan cemerlang 5A dalam UBB Bulan April baru-baru ini. Semua murid telah dianugerahkan lencana 5A, sijil kecemerlangan dan sedikit sumbangan cenderahati (duit) dari PIBG sekolah sebagai tanda galakan, sokongan dan dorongan kepada mereka untuk terus mengekalkan kecemerlangan hingga keakhirnya. Majlis penyampaian anugerah telah disampaikan pada pagi ini ditapak perhimpunan pagi oleh Tn. Guru Besar SKKK1, Tn Hj. Mohamed b. Che Noh dan Pn. Penolong Kanan Pentadbiran, Pn Hjh. Wan Rosnani bt. Wan Hamat. Dalam ucapan ringkasnya, Tn. Guru Besar mengucapkan tahniah dan syabas kepada semua murid yang berjaya,  dan beliau berharap agar kecemerlangan ini akan dapat dikekalkan pada masa yang akan datang, tidak hanya ketika di sekolah rendah sahaja. Kepada mereka yang masih belum memperolehi keputusan yang cemerlang 5A, beliau berharap agar sentiasa berusaha dan berusaha untuk memperolehi keputusan yang cemerlang dan yang penting jangan cepat berputus asa. Beliau juga berharap agar sentiasa ada peningkatan bilangan murid yang memperolehi 5A setiap kali peperiksaan diadakan sehingga ke hari peperiksaan UPSR yang sebenar di akhir tahun nanti. Insyallah.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.