GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

May 23, 2013

SAMBUTAN HARI GURU PENUTUP PENGGAL 1/ 2013


SELAMAT HARI GURU....
GURU MALAYSIA, SATU ASPIRASI, 1 NEGARA....
TERIMA KASIH CIKGU

23 Mei, 2013 - SK Kubang Kerian 1

Majlis sambutan Hari Guru 2013* telah di adakan pada hari ini dengan penuh meriah dan jayanya sebagai penutup persekoLahan penggal 1/2013. Pelbagai acara menarik telah dirancang dan dilaksanakan dengan meriahnya bermula seawal jam 7.45 pagi di mulai dengan acara 1Senamrobik 1Sekolah...SKKK1, di susuli dengan acara bola sepak guru lelaki dengan kakitangan sekolah, berpakaian kain pelekat. Turut serta dalam pertandingan ini ialah Tn. Guru Besar SKKK1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh, Penolong Kanan Kokurikulum dan Penolong Kanan Pendidikan Khas. Acara di teruskan lagi dengan Pertandingan Futsal oleh guru-guru perempuan dan disusuli dengan beberapa acara dewan seperti persembahan  nyanyian oleh guru dan murid-murid SKKK1. Majlis sambutan di akhiri dengan jamuan makan tengahari di kantin sekolah.....Panjang umur insyallah berjumpa lagi di acara sambutan tahun hadapan......Gambar yang sempat di rakam menceritakan kemeriahan sambutan.....


 Pasukan Futsal Guru Perempuan SKKK1 bergambar sebelum pertandingan bermula.....

Antara Pemain Futsal Sempat bergambar bersama Tn. Guru Besar SKKK1...

 
 Kumpulan HKL 3 Menghiburkan Persembahan Nyanyian Kepada Para Penonton....Mendendangkan Lagu Cikgu Ayu.......


 Persembahan Persandingan Melayu...Dipersembahkan oleh Guru dan Murid PPKI SKKK1

 Pertandingan Bola Sepak Antara Kakitangan dan Guru Lelaki SKKK1 - Berkain Pelekat

 Senamronik Yang Telah Disertai Oleh Seluruh Warga Sekolah...SKKK1



SELAMAT HARI GURU....
GURU MALAYSIA, SATU ASPIRASI, 1 NEGARA....
TERIMA KASIH CIKGU 
 
* Guru yang berminat untuk mendapatkan keseluruhan gambar dan video sepanjang sambutan boleh berhubung dengan Cikgu NorShamis. Terima Kasih.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.