GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Mar 10, 2013

WARNA WARNI DI PAGI AHAD

"MENGGEMILANGKAN AKADEMIK" 

10 MAC 2013 - SK KUBANG KERIAN 1

Perhimpunan pagi Ahad yang diadakan pada pagi ini sungguh meriah sekali kerana di penuhi dengan penyampaian pelbagai hadiah kepada murid-murid yang telah menyertai pelbagai pertandingan sepanjang Januari dan Februari 2013 serta penyampaian watikah perlantikan Ketua Panitia/Ketua Bidang di bawah pengurusan Akademik, pengurusan Kokurikulum dan pengurusan HEM.

Dalam ucapan ringkasnya Tn. Guru Besar SKKK1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh berharap agar setiap kejayaan serta kemenangan yang diperolehi oleh rakan-rakan mereka akan menjadi semangat dan pendorong kepada semua murid untuk tidak berputus asa dalam semua perkara yang telah disertai/dipelajari. Manakala kepada semua guru yang menerima dengan rasminya watikah perlantikan pada hari ini, tahniah diucapkan dan semoga kerjasama yang diberikan oleh semua guru serta warga SK Kubang Kerian 1 pada tahun ini akan membuahkan kejayaan, kemenangan dan kecemerlangan dalam semua aspek/bidang yang diceburi di sekolah.Insyallah

  Penyampaian Hadiah Pertandingan Mewarna Tahap 1 Sempena
 Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Sekolah 
oleh Pn. Penolong Pentadbiran Pn. Hjh Wan Rosnani bt. Wan Hamat
 
 Penyampaian Hadiah Pertandingan Melukis Poster Tahap 2 Sempena
 Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Sekolah 
oleh Pn. Penolong Kanan HEM Pn. Hjh Noraini bt. Abdullah

  Penyampaian Hadiah Tempat ke 3 
Pertandingan Bola Sepak bawah 12 tahun peringkat PD KB
oleh Pn. Penolong Kokurikulum Tn. Hj. Mohd Helmi b. Ismail


 Penyampaian Watikah Perlantikan Ketua Panitia/Ketua Bidang di bawah Pengurusan Akademik, Hal Ehwal Murid dan Kokurikulum pada sesi 2013

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.