GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Mar 19, 2013

ANUGERAH PRA SEKOLAH 5 BINTANG PERINGKAT NEGERI KELANTAN

"MENGGEMILANGKAN AKADEMIK" 

19 MAC, 2013 - SK KUBANG KERIAN 1






 
Semua warga SK Kubang Kerian 1, mengucapkan rasa syukur, tahniah dan syabas di atas penganugerahan ANUGERAH PRA SEKOLAH 5 BINTANG 2012 kepada Pra Sekolah SKKK1 (KELAS MAWAR) peringkat Negeri Kelantan. Selain itu Pra Sekolah (Mawar) juga turut dianugerahkan kedudukan tempat pertama dalam kategori TOP 5 Pra Sekolah Negeri Kelantan 2012. Manakala guru Pra Sekolah (Kelas Mawar) YM Tg Norsilawaty bt. Raja Hassan pula dianugerahkan Guru Cemerlang Pra Sekolah Peringkat Negeri Kelantan tahun 2012. Anugerah penyampaian sijil dan trofi disampaikan oleh Pengarah Pelajaran Negeri Kelantan Tn. Hj. Hussain b. Awang pada awal minggu ini bertempat di Sweet Beach Resort Tok Bali Kelantan. Guru Besar SKKK1, Tn Hj. Mohamed b. Che Noh mengucapkan terima kasih kepada JPN Kelantan di atas penganugerahan yang diberikan dan seterusnya syabas dan tahniah diucapkan kepada guru dan PPM Pra Sekolah Mawar yang telah berjaya merangkul Anugerah yang diberikan.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.