GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 6, 2012

PENDAFTARAN MURID PRA SEKOLAH 2013

"Menggemilangkan Akademik"

6 NOVEMBER, 2012 - SK. KUBANG KERIAN 1




Majlis pendaftaran murid Pra Sekolah SKKK1 (Pra Sekolah Mawar dan Pra Sekolah Melor) telah diadakan pada hari ini dengan jayanya. Seramai 50 orang ibubapa/penjaga yang terlibat diwajibkan hadir pada hari ini untuk mendaftarkan anak di bawah jagaan masing-masing serta mendengar taklimat ringkas/mesyuarat pemuafakatan yang dihadiri oleh Tn. Guru Besar SKKK1. Dalam ucapan/taklimat ringkasnya, Guru Besar, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh memperkenalkan guru Pra Sekolah Melor – Cikgu Muhd. Rushdan bin Mustafa dan guru Prasekolah Mawar – Cikgu Tg.Norsilawaty bt. Raja Hassan. Kedudukan pecahan bilangan murid untuk kedua-dua pra pada tahun 2013 ialah Prasekolah Melor – 25 org murid, lelaki 14, perempuan 11, murid yang berumur 6 tahun seramai 22 org dan selebihnya, 3 orang murid berumur 5 tahun . Manakala Prasekolah Mawar – 25 org murid, lelaki 15, perempuan 10, seramai 23 orang murid berumur 6 tahun dan 2 orang murid berumur 5 tahun. Perlantikan seramai 6 orang AJK Ibubapa/Pewaris Murid Pra untuk tahun 2013 juga turut di adakan. Sebelum mengakhiri ucapan/taklimat ringkasnya beliau mengucapkan terima kasih kepada semua ibu bapa yang hadir pada hari ini dan beliau juga turut berharap agar hubungan antara ibu bapa dengan pihak sekolah sentiasa dapat dieratkan agar memudahkan urusan berkaitan pendidikan anak masing-masing. Sokongan dan kerjasama  daripada semua ibu bapa amat dialu-alukan dan diakhiri dengan ucapan terima kasih.
       

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.