GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 5, 2012

JAMUAN MAKAN MALAM PERDANA 2012

"Menggemilangkan Akademik"

5 NOVEMBER, 2012- SK. KUBANG KERIAN 1



 Majlis Jamuan Makan Malam Perdana Warga SKKK1 2012 telah diadakan dengan penuh meriah pada malam ini dengan bertemakan padang pasir (Arab). Majlis dimulakan pada jam 8.00 malam dan berakhir jam 10.30 malam bertempat di Crystal Lodge Kota Bharu. Majlis dimulakan dengan bacaan doa, ucapan alu-aluan oleh Tn. Guru Besar, ucapan YDP PIBG SKKK1. Dalam ucapan ringkasnya, Tn. Guru Besar mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua AJK dan guru-guru yang terlibat dalam menjayakan majlis pada malam ini dan seterusnya terima kasih juga kepada semua warga sekolah diatas kerjasama yang diberikan sepanjang tahun 2012 ini. Tanpa sokongan serta kerjasama dari semua pihak tidak mungkin sesuatu aktiviti dapat dijalankan dengan penuh lanjar dan jayanya. Jamuan makan malam diserikan lagi dengan persembahan peragaan busana oleh guru-guru perempuan dan lelaki seramai 10 orang satu kumpulan. Majlis makan  pada malam ini di iringi dengan persembahan nyanyian oleh mantan guru SKKK1 iaitu Ustaz Noriman b. Ayub@Yusoff dan cabutan nombor bertuah.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.