GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Nov 1, 2012

MAJLIS KHATAM QURAN PERINGKAT SKKK1 2012

"Menggemilangkan Akademik"




1 NOVEMBER, 2012 - SK. KUBANG KERIAN 1

Majlis Khatam Quran peringkat sekolah telah diadakan dengan jayanya pada pagi ini bertempat di Anjung Bestari SKKK 1. Majlis ini melibatkan murid-murid tahun 6 yang dianjurkan oleh Panitia Pendidikan Islam & j-Qaf SKKK1 . Seramai 94 orang murid tahun 6 yang telah khatam Quran telah diraikan dalam majlis ini. Antara aktiviti yang diadakan sepanjang majlis berjalan ialah alunan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran, persembahan Nasyid, bacaan Sajak, Hiwar Bahasa Arab dan penyampaian hadiah dan cenderahati kepada semua 94 orang murid. Majlis telah dirasmikan oleh YDP PIBG SKKK1, Tn. Hj. Mohd Yunus @ Abd Halim b. Tahir. Dalam ucapan alu-aluan, Tn. Guru Besar SKKK1, Tn. Hj. Mohamed b. Che Noh mengucapkan tahniah dan syabas kepada semua murid yang terlibat dalam majlis ini kerana telah tamat Al-Quran diperingkat sekolah rendah. Beliau menasihatkan semua murid agar sentiasa membaca Quran untuk kesejahteraan dunia dan akhirat. Dalam ucapannya juga, beliau mengucapkan terima kasih kepada semua guru dan kakitangan yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjayakan majlis pada pagi ini. 

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.