GURU-GURU SKKK1 2022

GURU-GURU SKKK1 2022

Aug 25, 2012

SELAMAT HARI LAHIR

"Menggemilangkan Akademik"



15 OGOS, 2012 - SELAMAT HARI LAHIR....ditujukan kepada semua guru dan juga kakitangan SKKK 1 yang menyambut hari ulang tahun kelahiran pada bulan Ogos. Pada hari ini majlis penyampaian cenderahati  daripada Kelab Guru dan Kakitangan SKKK 1 kepada semua guru dan kakitangan yang menyambut hari kelahiran pada bulan Ogos telah disampaikan oleh Penolong Kanan Pentadbiran SKKK 1, Pn. Hj. Wan Rosnani bt. Wan Hamat. Tn. Guru Besar merupakan salah seorang penerima cenderhati pada hari ini dan tarikh lahirnya juga pada hari ini 15 Ogos. Oleh itu semua warga sekolah mengucapkan selamat menyambut  hari kelahiran kepada semua yang terlibat dan semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan mendapat keberkatan berpanjangan hendaknya.Insyallah.



Pada majlis yang sama juga turut disampaikan pemberian duit wang zakat kepada semua murid SKKK 1 yang layak seramai 62 orang. Pemberian duit zakat ini adalah hasil daripada sumbangan derma warga sekolah sepanjang bulan Ramadhan dan sumbangan daripada orang perseorangan. Semoga dengan pemberian duit zakat ini sedikit sebanyak dapat meringgankan beban keluarga masing-masing.  Insyallah.

No comments:

PENAFIAN

SK Kubang Kerian 1 TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas apa-apa kerugian atau kehilangan yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman ini. Sekian, harap maklum. Terima kasih.
SK KUBANG KERIAN 1.

PERINGATAN UNTUK BAHAN SALINAN

Semua bahan dan maklumat dalam laman blog ini tidak dibenarkan menyalin atau diterbitkan semula, disimpan dalam cara yang boleh digunakan lagi, atau pun dipindahkan, dalam sebarang bentuk atau dalam sebarang cara tanpa izin terlebih dahulu daripada admin http://skkubangkerian1.blogspot.com kecuali telah dinyatakan untuk dikongsi bersama.Sekian terima kasih.